Header munnik

Wat wij doenDiensten / Administratief beheer

Wij ondersteunen het bestuur met een complete administratieve dienstverlening. Wij houden de ledenbestanden actueel, beheren contracten en zorgen voor een overzichtelijke administratie. Daarnaast organiseren we de jaarlijkse vergadering van eigenaars, inclusief het voorbereiden van benodigde vergaderstukken.

De meeste werkzaamheden voor een VvE liggen op administratief gebied. Werkzaamheden die wij voor u kunnen uitvoeren zijn onder andere:

  • Het bijhouden van het ledenbestand; ingeval van verhuur door eigenaren het bijhouden van register van bewoners.
  • Het archiveren en actief beheren van contracten ten behoeve van onder andere verzekeringen, onderhoudscontracten, schoonmakers en dergelijke.
  • Het beheren en controleren op naleving van het huishoudelijk reglement, modelreglement bij splitsing alsmede de splitsings­akte.
  • Het archiveren van alle op de vereniging betrekking hebbende correspondentie.
  • Het corresponderen ten behoeve van de Vereniging met overheden, verzekeringsmaatschappijen, nutsbedrijven, aannemers e.d.
  • Het administratief verwerken van schaden die te verhalen zijn op verzekeringen.
  • Het informeren van de leden; rondzenden van notulen en jaarrekeningen.
Vergaderingen
  • 1x per jaar vergaderstukken (digitaal) opmaken en versturen voor alle leden.
Bijstand bestuur
  • Assistentie bij het opstellen van huisregels middels een huishoudelijk reglement en toezien op naleving van deze regels.
Administratief beheer

Financieel beheer

Wij verzorgen de volledige financiële administratie van de VvE, van boekhouding en factuurverwerking tot het beheren van bank- en spaarrekeningen. We zorgen voor tijdige betalingen aan leveranciers, het opstellen van begrotingen en jaarrekeningen, en het berekenen en innen van de periodieke VvE-bijdragen. Zo heeft de VvE altijd inzicht, overzicht en controle over haar financiële zaken. 

Administratief beheer

Technisch beheer

Wij ondersteunen de VvE bij het onderhoud en beheer van de gemeenschappelijke ruimtes. Wij nemen reparatieverzoeken en storingsmeldingen aan, beheren onderhoudscontracten, verstrekken opdrachten aan aannemers en beoordelen offertes en facturen op juistheid. Voor calamiteiten buiten kantooruren staat onze 24-uurs storingsdienst paraat. 

Al overtuigd?Munnik VvE Beheer ondersteunt

Wilt u graag weten wat wij voor uw VvE kunnen betekenen? Neem vrijblijvend contact met ons op en wij gaan graag met u in gesprek om te zien hoe wij uw VvE kunnen ondersteunen.

Offerte aanvragen