Wij ondersteunen de VvE bij het onderhoud en beheer van de gemeenschappelijke ruimtes. Wij nemen reparatieverzoeken en storingsmeldingen aan, beheren onderhoudscontracten, verstrekken opdrachten aan aannemers en beoordelen offertes en facturen op juistheid. Voor calamiteiten buiten kantooruren staat onze 24-uurs storingsdienst paraat.
Onder het technisch beheer vallen de volgende werkzaamheden:
Uitvoering van besluiten zoals deze zijn genomen tijdens (oprichtings-) vergaderingen met betrekking tot:
aanspreekpunt voor alle (onderhouds-) klachten met betrekking tot de algemene ruimten. Dit geldt voor zowel regulier onderhoud als schade ten gevolge van een onzeker voorval.
Het in overleg met het bestuur en extern bureau samenstellen van:
Het controleren van:
Wij ondersteunen het bestuur met een complete administratieve dienstverlening. Wij houden de ledenbestanden actueel, beheren contracten en zorgen voor een overzichtelijke administratie. Daarnaast organiseren we de jaarlijkse vergadering van eigenaars, inclusief het voorbereiden van benodigde vergaderstukken.
Wij verzorgen de volledige financiële administratie van de VvE, van boekhouding en factuurverwerking tot het beheren van bank- en spaarrekeningen. We zorgen voor tijdige betalingen aan leveranciers, het opstellen van begrotingen en jaarrekeningen, en het berekenen en innen van de periodieke VvE-bijdragen. Zo heeft de VvE altijd inzicht, overzicht en controle over haar financiële zaken.
Al overtuigd?Munnik VvE Beheer ondersteunt
Wilt u graag weten wat wij voor uw VvE kunnen betekenen? Neem vrijblijvend contact met ons op en wij gaan graag met u in gesprek om te zien hoe wij uw VvE kunnen ondersteunen.
Offerte aanvragen