Toen ons appartementengebouw eind 2007 werd opgeleverd, bleek er sprake te zijn van een soort koppelverkoop waarin een tweejarig contract zat met onze vorige beheerder. Na drie jaar ontevredenheid over de manier waarop technisch en financieel beheer werd gedaan, en voortdurend wisselende aanspreekpunten, hebben wij in 2010 besloten op zoek te gaan naar een nieuwe beheerder.
We raakten toen in gesprek met Jeroen Munnik. Vanaf het eerste moment hadden we veel vertrouwen. Omdat we dat gevoel echter al eerder met andere accountmanagers hadden gehad, volgden nog enkele gesprekken. Uiteindelijk bleek er maar één alternatief voor onze beheerder van destijds en sinds begin 2012 hebben we nu een contract met Munnik VvE-beheer…
Op dit moment zijn wij erg tevreden over de dienstverlening door Munnik VvE-beheer. Elke drie maanden zitten we met Jeroen rond de tafel om te evalueren de samenwerking verloopt, het MJOP (een goed MJOP ditmaal) is in het stadium van afronding en eindelijk zijn we op stoom met het verhelpen van gebreken die het gebouw had.
Ook het technisch beheer is stukken verbeterd en met de wisseling van de onderhoudsbedrijven is ook de kwaliteit van de noodzakelijke reparaties er sprongen op vooruit gegaan, en worden deze in het algemeen binnen een redelijke termijn uitgevoerd. Wij realiseren ons dat er ook voor Munnik nog wel even behoorlijk wat werk in onze vereniging zit, maar kunnen nog steeds altijd rekenen op meewerken en meedenken. Het is een verademing om gewoon een vast aanspreekpunt te hebben in de vorm van Jeroen en te weten dat zaken ook goed opgepakt worden als hij er een keer niet is. Wanneer we bellen naar Munnik zullen we altijd vriendelijk te woord worden gestaan, en ook dat is wel eens anders geweest.
Wat ons betreft een dikke plus voor Munnik op het gebied van de kwaliteit van de dienstverlening, vriendelijkheid en betrokkenheid en kennis van zaken. Dit alles maakt dat wij hopen op een nog jaren voortdurende, positieve en constructieve samenwerking met Munnik VvE-beheer.